zaterdag 4 augustus 2012

OOTD: Just casual

Twee dagen geleden ben ik de stad in gegaan met m'n vriendin, we gingen naar Gent. Ik heb een paar leuke dingetjes (kleding eigenlijk) gekocht waar ik best wel blij mee ben!

M'n vriendin waar ik de stad mee ben gegaan is Bershka geslaafd. Ik heb een verslaving met New Look eerlijk gezegd maar heb toch twee leuke dingentjes gescoord. Een bandeau top en shirtje, zo'n statement tshirt, i like!

Top Bershka - Broek Pull&Bear - Shoes Converse - Jacket Pimkie

As you can see! Heel casual dus! Daar hou ik wel van hoor hihi. Het shirt is cropped en komt boven m'n broeksknoop en heeft de tekst "Goodbye". Diepzinnig right?

Liefst, Sarah

1 opmerking:

  1. Gaaf T-shirt! Ik koop eigenlijk nooit iets bij de Bershka, voor mij is 't echt zo'n "kijken en niets kopen" winkel. Gewoon lekker rondneuzen, haha.
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen