vrijdag 17 augustus 2012

Mijn favoriete nagellakjes van het moment

In een korte periode ben ik opeens nagellak verslaafd geworden. Altijd moet ik wel één nagellakje meedoen als ik de kans krijg. Mijn collectie is bij m'n vriendinnen groot te noemen maar bij andere bloggers klein. Ik heb nu 47 nagellakjes, maar er komen meer! Ik wil de tag "Nailpolish and me" doen maar ik vind m'n collectie nog net iets te klein eigenlijk hihi!

Anyways, vandaag laat ik jullie m'n vijf favoriete nagellakjes zien van het moment!




Laten we beginnen met O.P.I! Ik vind dit merk zo fijn! Ze hebben leuke namen, mooie kleuren, goede dekking en een goede prijs -vind ik- voor zo'n goede nagellak! Ik heb dit lakje op de boot naar London gekocht, en ben er zo blij mee! Even eerlijk hihi. Dit is m'n enige O.P.I lakje, want ik weet niet echt waar dat te koop is in België? Oké, terug naar de nagellak! Dit lakje komt uit de Holland collectie. Het heeft zo'n leuke naam "Thanks a windmillion". De kleur is erg mooi groen. Ik vind dit eigenlijk wel een hele mooie kleur voor de herfst, ik ben er dus erg blij mee!


Vroeger moest ik eerlijk gezegd niets van Essence hebben en hield het bij Catrice, maar een paar jaren geleden is dat veranderd. Ik koop nogsteeds meer makeup bij Catrice maar de Essence lakjes vind ik erg goed! Met dit lakje was het echt liefde op het eerst gezicht! Het is zo mooi! Het perfecte nude kleurtje. Een licht roze lakje die een paar heel erg subtiele shimmers die mooi uitkomen in het zonlicht. De naam sprak me ook aan. "Iced strawberry cream". Ehm hallo?! Perfect! Het lakje is echt op z'n best als je er "Space queen" van Essence over heen doet, dan heb je echt glam nude nails. Hebben jullie de nieuwe potjes al gezien?


Ik hou van pastel tinten en dit lila kleurtje is dus echt een favoriet én heet ook zo'n ontzettend leuke naam "Lavender Cupcake". NYC is een budgetmerk waar ik over te spreken ben! De makeup is mooi, soms niet altijd even goed gepigmenteerd, maar dat hebben andere merken ook wel. Hun nagellakjes hebben leuke potjes en kleurtjes. Wel vind ik de verpakking van de nagellak er een beetje cheap uitzien, maar dat kan aan mij liggen! Het dekt in twee laagjes en ziet er lekker fris uit. Het laat me denken aan de lente.



M'n favoriete merk qua nagellak, Essie. Ze hebben dan niet altijd "in your face" kleurtjes maar wel lekker draagbaar en goede kwaliteit. Oh, wat was ik blij toen ik in Brussel liep en de DI in ging om daar een Essie schap te zien! Ik nam twee lakjes mee "Mademoiselle en Lapis of luxury". Mademoiselle dus! Het is zo'n "My nails but better" lakje, waar ik zeer over te spreken ben! Ik doe altijd twee laagjes op. Het dekt niet helemaal perfect maar bij zo'n lakje hoeft dat ook niet vind ik. Het is heel erg lichtroze en staat gezond en chic!


En dan het laatste nagellakje, ook van Essie "Jamaica me crazy". Ik heb meer foto's getrokken hoor, maar ik ben ze kwijt? Sorry! Wij wonen dicht bij de grens van Terneuzen en dus gingen we naar de AH. Naast de AH is er een Etos waar ze ook Essie verkopen! Ik nam "Jamaica me crazy en Fiji" mee. Jamaica me crazy is hotpink en heeft blauwe en gouden shimmers, die je ook maar heel subtiel ziet. De kleur is lekker zomers en opvallend, perfect voor de zomer dus!

Q: Wat zijn jullie favoriete nagellakjes?

Liefst, Sarah

1 opmerking:

  1. Leuk om te zien! Grappig dat jullie het "foto's trekken" noemen, ik moest even nadenken wat dat nou betekende, haha. Maar: ik heb 'm ;)
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen