donderdag 9 augustus 2012

Color Riche Vernis 602 Purple disturbia

Ik had jullie een NOTD beloofd en nouja die liet even op zich wachten, sorry! Ik liep weer eens de Kruidvat in en viel op de Color Riche nagellakjes en Perple disturbia sprong eruit samen met een Perle de Jade.


Zoals jullie zien is het een paars lakje een metallic achtige finish. Ik vind het flesje ook erg leuk! De gouden dop en zo het oogt niet goedkoop voor drugstore producten.



Ik vind het erg mooi! Het is zo'n donkerpaars vampy kleurtje, i like! Zoals je kunt zien op de foto veranderd het kleur een beetje in verschillend licht. Het lijkt aan de bovenkant voor roze/paars dan paars. Een duochrome achtig kleurtje dus!


De houdbaarheid is best goed! Jullie zien aan het begin van m'n nagels een paar chips en dat na een paar dagen! Dit lakje dekt in één laagje, en dat is erg goed! Ik haat lang wachten en omdat één laagje voldoende was, moest ik niet lang wachten, fijn.

Ik ben heel tevreden over dit lakje, een aanrader dus! De Color Riche nagellakjes kosten €5,99-. per stuk.

Liefst, Sarah


2 opmerkingen: