dinsdag 31 juli 2012

River Island wishlist

Ik ben weer in de ik-moet-shoppen stemming. Zo ongeveer elke maand of elke maand en half krijg ik die stemming. Dat betekend dat ik naar m'n moeder ren en haar vraag voor een dagje Brussel of Antwerpen voor een shopsessie! 11 augustus ga ik naar Antwerpen, nog even maar ik ben blij! Ik woon dicht bij Gent en daar kun je ook winkelen hoor, maar Brussel en Antwerpen hebben zoveel meer!

M'n wishlist vandaag is van de River Island, die is er in Antwerpen. Ik heb kennis gemaakt met die winkel toen we in Londen waren, maar aangezien ik al veel geld kwijt was ga ik het in Antwerpen goed doen!


Een crop top! Ik vind ze zo leuk! Enkel ik vind er maar geen, hoe kan dat nou?! Deze creme kleurige met stipeltjes vind ik echt leuk. Vrolijk door de kleurtjes en je kunt hem denk ik met veel combineren. Hij kost €32, wat ik eigenlijk best prijzig vind maar goed hij blijft leuk!


De high waisted trend! I'm in love with it! Ik heb nu twee high waisted shortjes en ik wil meer! Ik vind het zo mooi staan he. Ik heb toch een nieuwe broek nodig en deze lijkt me perfect! Ik vind hem heel leuk! Hij kost €54.





Ik wil op hakken kunnen lopen! Ik heb nu wedges sandalen. Wedges zijn makkelijke starters en deze vind ik gewoon zo mooi! Simpel en toch mooi. De zwarte kleur kan bij alles en ik vind ze gewoon leuk en schattig. Ze kosten €45.


Dit topje! De kleur alles, ik wil hem! Ik word aangetrokken door lichtte kleding stukken en dus ook door deze. De poederroze kleur vind ik romantisch en lief en met de kleine details vind ik hem zelf nog leuker! Hij kost €23.

Zo dit was m'n wishlist! Ik hoop dat ik iets van die items mee naar huis kan nemen haha!

De prijzen zijn omgerekend van pond naar euro.





5 opmerkingen:

  1. Gave dingen! Ik ben jaloers dat jij dichterbij Antwerpen en Brussel woont dan ik, ze hebben daar nog zoveel gavere winkels dan in Nederland! Alhoewel, met de trein ben je er zo...
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is wel fijn haha! Ik vind juist dat je in Nederland leukere dingen hebt! Jullie hebben de Monki en de V&D en zo haha.

      Xx

      Verwijderen
  2. Leuk! :) En hierboven: Ik vind ook dat je in Nederland leukere dingen hebben, ik bedoel, jullie hebben Sephora en zo! c;

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen,
    Om nog maar te reageren op wat hierboven wordt gezegd:
    Ik vindt shoppen in NL leuker dan in brussel antwerpen, of iets in die buurt,
    Gelukkig woon ik dan ook in Nederland,
    Brussel vindt ik overigens wel een leuk uitstapje :)
    Haha heel verhaal!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen