dinsdag 7 augustus 2012

MAC Soft and gentle

Eén van de mooiste makeup producten zijn toch wel die van MAC. Het nadeel aan in België wonen (er zijn ook wel voordelen maar nu benadruk ik de nadelen) is dat MAC er moeilijk te krijgen is. Ik hoor jullie al zeggen 'Sarah, waarom bestel je het niet gewoon?'. Wel ik mag niet. M'n moeder is er tegen en dus mijn vader ook. Nu zal ik weer positiever worden. In Gent is er een MAC Store. Hij zit in z'n straatje dus even zoeken  is de boodschap en hij is best klein maar ik ben blij!

Ik heb dus nog geen MAC product tot vorige week. Ik wou geen miskoop begaan, ofcourse dus heb ik wat rond gekeken op blogs en wou eigenlijk de Natural skinfinish, maar die is van een andere colectie en dus niet meer verkrijgbaar. Ik vond wel de Soft and gentle highlighter en ik ben zo blij!



Ik snap al die beautybloggers die zweren bij MAC nu heel goed! I'm hooked! Ik vind hem zo ontzettend mooi. Hij heeft -zoals alle MAC dingen- een matzwarte verpakking die er best chic uitziet naar mijn mening en je kunt het product al meteen goed zien.


 De MSF kostte €27,50 als ik het goed heb. Het is een goud/bronsachtige kleur met een mooie shimmer. In de zon komt de shimmer erg mooi uit. Het is echt dé perfectte highligter voor in de zomer, hij geeft je een frissere look.


Hier zie je de kleuren nog eens goed. Goud/bronsachtig dus en de subtiele shimmers!


Ik heb hem even geswatcht! Zie je hoe mooi? In het zonlicht komt hij nog mooier uit maar goed, er is geen zon. Ik wou dit artikel heel graag schrijven en de zon liet me in de steek dus het is iets minder indrukwekkend als ik zou willen maar hij is nogsteeds erg mooi!

Liefst, Sarah

3 opmerkingen:

  1. Wow, wat een supermooi product! :) Ik wil ook echt een keer MAC uitproberen, alleen de prijs houd mij een beetje tegen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat snap ik wel maar het is wel kwaliteit en je doet er lang mee.

      xx

      Verwijderen
  2. Het ziet er erg mooi uit, lekker natuurlijk kleurtje!
    Ik ben zelf echt ook fan van MAC, je betaald dan wel wat maar it's
    totally worth it :).

    LOVE BO,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen