woensdag 25 juli 2012

Hoe het op dit moment aan toe gaat

Zomervakantie! Wie houdt er niet van? Ik hou er van! Dit word een persoonlijke post. Op dit moment is het een beetje druk bij me en ik wou dat jullie dat even vertellen voordat jullie denken dat ik niet meer graag blog want niet waar is want ik hou van bloggen.

Back to the point dus haha! Ik heb nu voor de eerste keer een bijbaantje -jaja eerste keer- bij m'n moeder. Gelukkig helpt m'n moeder me haha! Maar goed dat zorgt ervoor dat ik drukker ben dan normaal en ik even m'n gedachten niet op het bloggen heb.
Verder gaat alles goed en geniet ik van de zon!


Even vertellen hoe m'n vakantie ging tot nu toe. Nu ben ik veel buiten te vinden door het heerlijke weer en ben al wat gebruind haha. Dit jaar gaan we niet op vakantie jammer genoeg, we hebben zo'n "regel" dat zegt dat we elke twee jaar op vakantie gaan en dus een jaar thuis blijven en dat is dit jaar. Verder lees ik veel tijdschriften en boeken zoals The Hunger Games. Ik weet niet of jullie het weten maar ik woon in Belgiƫ en dus zijn we een dagje naar Amsterdam gegaan en wow wat mooi! Ik ben verliefd op de Kalverstraat.



Dus oke dit is een vrij stomme blogpost guys! Niet gevreesd er komt een NOTD op en verder hopelijk nog een paar OOTD en een shoplog komt zeker ook aangezien ik elf augustus naar Antwerpen ga.

Q: Hoe is jullie zomervakantie?

Liefst,
Sarah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten