woensdag 11 juli 2012

Meet my new babies!

Schoenen, we all love shoes! Aangezien het sale tijd is; vond ik wel dat ik een paar mooie nieuwe sandalen verdiende! Ik en m'n moeder zijn veel schoenen winkels binnen gegaan en nergens vond ik sandalen die me een: "wow, die moet ik hebben!" effect gaven, tot dat ik m'n moeder Steve Madden in trok!


Aaaah! Haha oke zijn jullie er klaar voor?


Hihi ik ben er zo blij mee! De andere heb ik even in de doos laten liggen (a). Ze zijn zo comfortabel en zomers! Omdat ze zwart zijn passen ze bij alles! Maar de achterkant is toch het bijzonders!

Hier zie je de achterkant! Het zijn allemaal steentjes. In elk licht zijn ze een andere kleur. Jammer genoeg schijnt de zon niet meer zo de laatste dagen en heb ik ze nog niet eens kunnen dragen!


Ja, ik ben er heel erg blij mee! Ze waren al hun geld zeker weten waard. Gelukkig heb ik ze kunnen bemachtigen, het waren de laatste paar in maat 37.

Liefst,
Sarah

2 opmerkingen:

  1. Heee ;D
    Leuke blog! Wij volgen ;)

    xx 40daystillsummer.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lovely pictures, I love your sandals! You have such a nice blog, would you like to follow each other? I can also follow you on bloglovin and twitter

    xx

    www.hetibrandenburg.com

    BeantwoordenVerwijderen