dinsdag 25 juni 2013

Back from a looooong break..

Hey lieve meiden!

Waar zullen we beginnen? Simpel! Ik ben terug met Blushitup! Waar ik zolang heb gezeten? Ik had een break genomen. Ik twijfelde eerlijk gezegd of ik niet gewoon m'n blog zou verwijderen.. Maar dat kreeg ik niet over m'n hart. Ik ben dan wel een falende blogger, ik vind bloggen wel erg leuk! Dus ik ben terug!

Wat zal er veranderen?

  • Ik zal meer reviews plaatsen (laten jullie trouwens weten waar jullie eens een artikel over willen zien? Thanks!) en ook meer FOTD's
  • Ik ga ook over fashion worden geschreven.
  • Er zullen persoonlijke artikelen komen

Ik heb een paar ideeën voor Blushitup.

  • Favorieten van de afgelopen maand
  • Opgemaakte producten laten zien
  • Elke zondag zou er bijvoorbeeld een dairy over wat ik die week gedaan heb voorbij kunnen komen.


Ik hoop dat jullie me steunen en zeker achter laat in de comments wat jullie allemaal voorbij zouden willen zien?

Ik heb zin in deze nieuwe start!

Liefst, Sarah


Geen opmerkingen:

Een reactie posten