zondag 4 november 2012

Rocking my leather booties

Herfst is aangebroken en nu beginnen we het echt wel te merken hoor. Buiten schijnt er een herfstzonnetje terwijl de bladeren vrolijk van de bomen glijden. Het leukste aan herfst - na kaarsen branden en warme chocomelk drinken - is de nieuwe herfst/wintergarderobe die we onszelf aanschaffen!

Ik en schoenen... Misschien niet de àllerbeste combinatie dat er bestaat, ik maak ze snel kapot, nouja ik draag ze tot ze aan kapot zijn als ik ze écht leuk vind! Lopend in de Veldstraat op zoek naar leuke schoentjes voor de herfst kwam ik mijn nieuwe schatjes tegen!

Laarsjes - Mano
 
Dit zijn ze! Het zijn bruine leren (enkel)laarsjes van de Mano! Het spijt me voor de rommel op de eerste foto, ik ben in een uitstelfase qua opruimen hihi! Back to the point! De laarsjes zitten erg lekker en comfortabel. Ze hebben een erg mooi riem details, zoals je op de laatste foto kunt zien. Ze openen met een rits aan de zijkant. De hak - 5cm - is niet erg hoog, i'm still a learning heels girl en best wel 'dik', geen probleem om mee te stappen! De laarsjes kosten 99,95 euro.
 
Liefst, Sarah.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten