dinsdag 25 juni 2013

Personal: Rihanna concert in het Sportpaleis

Ik denk niet dat jullie het hier weten maar ik ben echt een grote fan van Rihanna!


Rihanna is nu bezig met haar "Diamonds World Tour" en gaat daarvoor dus ook naar België. 5 en 6 juni was ze in ons land. Wij - ik en m'n moeder - hebben de tickets al vanaf december omdat we haar zo graag wouden zien! Het was echt aftellen in spanning.

Toen de kalender 6 juni toonde kunnen jullie wel begrijpen dat ik héél blij was? We hadden zitplaatsen - jammer genoeg verder dan dat ik verwacht had - en dus moesten we niet heel vroeg in de ochtend daar al zijn om een goede staanplaats te hebben. Ik was ook vrij zenuwachtig aangezien het m'n eerste concert zou zijn. We vertrekken en stonden dus halverwege Antwerpen in de file. Nadat we zeker meer dan een halfuur eerst verkeerd gereden waren kwamen me ein-de-lijk aan! We zochten onze plaatsen toen begon het voorprogramma.

Het voorprogramma was GTA en ik vond het slecht. Het waren eigenlijk gewoon DJ's en na een paar liedjes had je het wel voor gezien. Toen ze van het podium af gingen wachtte iedereen in spanning voor miss Rihanna herself. Ze kwam TWEE UUR te laat. Mensen begonnen geïrriteerd te worden en ik begon te gapen en te klagen. Uiteraard verliet ik niet één keer m'n stoel, stel dat ik haar opkomst zou missen!

Toen ze opkwam sprong er een spotlight op haar en haar entree was GEWELDIG! Iedereen begin te gillen, yours truly uiteraard ook. Nadat ze haar entree had gemaakt begon ze het eerste liedje 'Jump' te zingen. Ik kende niet alle liedjes maar al snel had je alles door. Ze kwam zelf eens in het publiek staan en ik vond het zo jammer dat ik geen staanplaats had!

Rihanna was blond en het staat haar zo mooi! Wat een killerbody heeft die vrouw en wat een stem! Ze playbackte echt niet veel en was heel vrolijk. Ze is zo knap! Tijdens 'We found love' waren er allemaal laser lichten en zij danste en riep zo nu en dan "Antwerp!" waardoor iedereen uit z'n dak ging.

Het beste moment vond toch echt wel toen ze het podium verliet - klinkt dus echt heel negatief - en iedereen zonder afscheid achterliet. Mensen begonnen te schreeuwen: "we want more!" en natuurlijk kwam ze terug. Het was dus een deel van de show, dat ze het podium verliet, ze had namelijk 'Diamonds' en 'Stay' nog niet voor ons gezongen! Toen ze op kwam zei ze: "Thanks for making The Diamons Worldtour possible. We weren't be here without you. It was a really special night and i hope i will be back soon! Nobody is leaving, i still have to sing these songs!" zei ze en toen begon ze met het zingen van Diamonds en Stay. Iedereen was natuurlijk aan het meezingen! Haar laatste woorden waren nog is een bedankje en "I love you Antwerp!". Ze zwaaide nog naar iedereen en toonde haar million dollar smile voordat ze het podium verliet.

Het concert was echt GEWELDIG en ik hoop dat als ze terug komt naar België ik er weer zal zijn maar dan in het publiek!


De foto's zijn niet van mij aangezien de mijne echt te slecht waren!

Hier zijn de liedjes die ze allemaal zong:
  1. "Mother Mary"
  2. "Phresh Out the Runway"
  3. "Birthday Cake"
  4. "Talk That Talk"
  5. "Pour It Up"
  6. "Cockiness (Love It)"
  7. "Numb"
  8. "You Da One"
  9. "Man Down
  10. "No Love Allowed"
  11. "Rude Boy"
  12. "What's My Name?"
  13. "Jump"
  14. "Umbrella"
  15. "All of the Lights"
  16. "Rockstar 101"
  17. "What Now"
  18. "Loveeeeeee Song"
  19. "Love The Way You Lie (Part II)"
  20. "Take a Bow"
  21. "Cold Case Love"
  22. "Hate That I Love You"
  23. "We Found Love"
  24. "S&M"
  25. "Only Girl (In the World)"
  26. "Don't Stop The Music"
  27. "Where Have You Been"
Encore
  1. "Stay"
  2. "Diamonds"

Liefst, Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten