zondag 25 december 2011

Personal Update

Jullie hebben vast wel gemerkt dat ik weinig blog nu, de laatste maand. Ik wil jullie oprecht zeggen: Het spijt me echt heel erg! Ik heb gewoon even geen idee waar ik over kan bloggen nu. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen? Laat alsjeblieft een comment achter over wat jullie graag zouden zien/lezen, dat zou me enorm helpen. Natuur gaat Blushitup gewoon verder! Ik wil jullie ook even zeggen dat ik kerstvakantie heb en dus meer tijd heb om te bloggen aangezien ik dus geen school heb en dan heel weinig op de computer kan! Ook heb ik gemerkt dat ik de laatste tijd weinig geld heb of nouja: ik spaar geld zodat ik wat meer spulletjes kan kopen in Parijs met mijn eigen geld en niet enkel dat van m'n ouders. We hebben ook een nieuwe laptop dus in de tussentijd dat onze andere kapot was kon ik al helemaal niet bloggen, maar nu dus weer wel!

Hopelijk snappen jullie het een beetje en respect als je na de twee zin nog niet bent op gehouden met lezen haha! Hopelijk helpen jullie me ook een beetje!

Xxx

2 opmerkingen:

  1. Ik vind shoplogs altijd wel leuk om te zien, of ooglooks, reviews. Misschien kun je zoiets doen? :)

    Ik volg je trouwens, volg je me terug? :)
    Liefs'Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me voorstellen dat je soms even geen inspiratie meer hebt! Gewoon goed om je heen kijken, in de winkels, ga opzoek naar budget buys en schrijf daar een review over of zoiets! Post een outfit of the day of gewoon een post met inspiratiefoto's. Je kunt zoveel dingen posten :)
    In elk geval succes!
    Liefs,
    Laura

    Www.lauraliciousss.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen