zaterdag 31 december 2011

Bye, bye 2011!

Of je het nu wilt of niet 2011 komt nu toch echt ten einde aangezien het vanacht 1 januari zal zijn wat betekent: Welcome 2012! 2011 is op fashion en beauty gebied en een uitblinker. Wow! Wat zijn er veel trends bij gekomen zeg! De metallic trend is vast niemand ontgaan net als borstelige wenkbrauwen. De dip-dye trend of ombre haar was toch echt wel één van m'n favorieten. Het is dus toch echt wel tijd om afscheid te nemen van 2011.

Het leek me leuk om een paar hoogtepunten m'n leven van het 2011 te tonen:

1. Ik ben 15 jaar geworden! 


2. Ik ben een beautyblog gestart! -Dat moest dus écht in het lijstje!-


3. Ik ben in de zomervakantie naar Cyprus gegaan.

4. Ik heb m'n haren gekleurd

5. Ik heb veel nieuwe vriendinnen gemaakt


In een paar korte woorden: 2011 is een heel goed en leuk jaar geweest. Ik dat iedereen een goed jaar tegemoet gaat!


Bron: Weheartit




5 opmerkingen:

  1. hopelijk wordt 2012 nog beter dan 2011, haha. (:
    leuke blog heb je! ♥

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blog<3 Ik volg je:) Volg je terug?

    www.snaartje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke blog!
    misschien kan je wat outfitposts plaatsen? dat is altijd wel leuk!
    ik volg je nu.
    liefs, denice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I hope you like my style...
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen