dinsdag 1 november 2011

EOTD: Rustige uitgaanslook

Ik was mezelf aan het opmaken voor een fuif hier in de buurt toen ik opeens dacht: 'Hey! Ik kan hier een artikel over maken!' Dus hier is hij ook! De look is niet heel heftig maar toch gepast om een avond uit tegaan. Hope you like it!

De look is gemaakt met het Essence Sunclub Palette 02 Long Beach. Ik had er al een review over geschreven en ik was dus best nieuwsgierig hoe hij echt zou zijn. Het palette is goed gepigmenteerd. Ik was zeer verbaasd over de kwaliteit voor zo'n budget proof product!


Zoals jullie zien heeft het palette acht kleurjes. Van een nude kleurtje naar een zandkleurtje en zo weer naar bruintinten. I like it! Je krijgt er een kwastje mee met een de ene kant een borsteltje en aan de andere kant een spons applicator. Ik heb het kwastje niet gebruikt want echt goed is het niet.

Hier de foto's!




Zoals jullie zien is het helemaal geen heftige look! Op het bewegend ooglid heb ik het derde kleurtje gebruikt van de bovenste rij. Wow, die is goed gepigmenteerd! Ik schrok zelf eventjes toen ik het op m'n ooglid smeerde. Daarna heb ik het een beetje geblend met een smokey-eye brush -Ik heb geen blending kwast!-. Daarna heb ik op de crease het eerste kleurtje van de bovenste rij gebruikt die het wat glitter gaf. Ik heb een bruin oogpotlood van Essence gebruikt in de kleur 08 Teddy. Jammer dat hij niet lang blijft! Voor mascara heb ik eerst een laagje met m'n Hema mascara gedaan en daarboven Maybelline New York One-By-One Volume Express Mascara. M'n lippen ben ik helaas vergeten! Ik zou de Rouge Dior lipstick 298 dragen.


Hier twee full face foto's!



Zoals jullie zien springen je ogen er echt uit! Ik hoop dat jullie er wat aan hadden!

Xxx


                                                                                                                                                                             




Geen opmerkingen:

Een reactie posten