maandag 8 oktober 2012

I love my Dior lipstick!

Het begon allemaal toen ik als een jongere versie van mezelf - niet dat ik zo oud ben, maar toch - met m'n moeder door de winkelstraten wandelde. Altijd moesten we wel eens de Inno of parfumerie in, om daar naar de mooie make-upjes te kijken. Een paar jaar later - Augustus 2011, om precies te zijn - heb ik de knoop door gehakt en mezelf een high-end product cadeau gegeven. En wat ben ik  blij!

 

Het is de Rouge Dior lipstick geworden nummer 298. Goed met de verpakking hebben jullie natuurlijk niet veel maar goed! De verpakking dus! Zoals de meeste Dior producten zien de lipsticks er natuurlijk ook chic uit! Het oogt dus echt niet goedkoop! De lipstick huls zelf is zwart met een patroontje erin "gedrukt" en "Dior" in het midden, in het zilver, mooi!



 
Zoals jullie zien heb ik het op safe gespeeld! Ik wou hoe dan ook eens een high-end product en dus wou ik ook eentje die ik echt zou gaan dragen en dus ging ik voor een nude kleurtje! De kleur is echt een donkere huidskleurig roze - als dat kan -. Hij dekt erg mooi en ziet er natuurlijk uit en glijd over je lippen. Hij past dus bij elke ooglook, een lipkleurtje dat in je make-up tasje thuis hoort dus! Ik ben er erg blij mee, m'n portemonee iets minder, ik ben namelijk €35,- minder.

Liefst, Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten